Monday, January 25, 2010

My first sewing machine.

A Singer Chic.



I made some curtains on it and some other stuff but there was a 4 steps buttonhole maker on it. With no sewing experience and nobody who could teach me it was hard to work with this mechanic machine.
So I went to the store and bought my second, a Brother. It was a gift from my beloved DH. Now a days I have more free time than I really want to. Now I can sew clothes as much as I want, so I think I get a big wardrobe. ;)

ps: next week I have an intervieuw in Amsterdam, so wish me luck!

Mijn eerste naaimachien, ik maakte er gordijnen op en wat andere dingen maar mijn grootste probleem is dat ik niets wist van naaien en er een 4 staps knoopgatenmaker op zat. Zonder naaiervaring en zonder dat ik hulp in de buurt had vond ik het moeilijk om met dit machientje te werken. Dus ik naar de winkel en kocht mijn tweede naaimachine, een Brother. Het was een kado van mijn lieve DH.
Tegenwoordig heb ik weer meer vrije tijd, meer dan me lief is dus zal mijn tempo van kledingmaken wel omhoog gaan. ;) Tja, zoals Johan Kruijf zegt: Elk nadeel heb ze voordeel.

1 comment:

  1. Ha hier nog een echter Brother fan !! Heb er zelfs al eentje versleten :)
    Heerlijke hobby.

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and thanks so much for leaving a comment. :))


NeoCounter

Powered by Blogger.